eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkirozliczenie materiałów › Re: rozliczenie materiałów
  • Data: 2006-02-07 22:06:29
    Temat: Re: rozliczenie materiałów
    Od: "zatra" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >>
    >> Jeśli rozliczasz się na PKPiR to nie masz obowiązku formalnego
    >> prowadzenia magazynu. Czyli nie musisz nic oficjalnie "ściągać ze
    >> stanu". Ale jest to pewna pułapka, bo urząd skarbowy w pewnym momencie
    >> może ci próbować zakwestionować zużycie materiałów. Przy małe skali
    >> działalności usługowej rozwiązaniem jest opisywanie rozchodów z tyłu
    >> faktury zakupowej. Przy większej skali niektórzy wybierają jednak
    >> prowadzenie nieobowiązkowej pełnej ewidencji magazynowej. W tym wypadku
    >> do rozliczenia materiałów do danego zlecenia służy dokument RW. I
    >> rzeczywiście twój kontrahent ma rację - łączenie dokumentu RW z fakturą
    >> nie jest najszczęśliwszym pomysłem.
    >
    > Niektórzy załączają specyfikację pod fakturą. Jest to również rodzaj
    > takiego
    > dokumentu rozchodowego. Nie jest ona jednak dowodem magazynowym.
    >
    > Pozdrawiam
    > agagoc

    Dziękuje za porady trochę mi one wyjaśniły problem, gdyż ja do tej pory
    traktowałem materiały jak towary. Spróbuję wybrnąć z sytuacji poprzez
    dołączanie WZ do faktur, tylko boje się żebym nie wpuścił się w maliny ,
    gdyż gdy zmarnuje jakiś materiał przy wykonaniu usługi, co czasami się
    zdarza i nie będę miał pokrycia w WZ to będzie to podejrzane dla US.

    Pozdrawiam zatra


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1