  • Data: 2011-05-15 18:02:10
    Temat: Re: rejestracja vat ue w usługach
    Od: Piotr Sawrycki <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 15 Maj, 19:56, tomek <t...@o...pl> wrote:

    > Ostatnim razem gdy sprawdzałem to prawo wymagało wystawiania faktur ;)
    > Jedynym wyjątkiem jest sytuacja, w której jesteś zwolniony podmiotowo z
    > VAT bez rejestracji jako zwolniony.
    >
    > Tomek

    OK. Ale jest coś takiego, jak przychód nieudokumentowany. Ja
    oczywiscie
    mogę sobie wystawić jakąś fakturę z danymi usługobiorcy. Ale on tego
    nie chce i w razie czego nie będzie miał u siebie oryginału mojej
    faktury.
    I co teraz?
    Ale główne pytanie nie dotyczyło tego problemu.
    Trzrba się rejestrować będąc podmiotowo zwolnionym czy nie trzeba?

    Piotr