    From: Maddy <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: rejestracja firmy!!!!
    Date: Wed, 17 Jul 2002 12:50:40 +0200

    Użytkownik matek napisał:
    > hmm...
    > jakie formalności nie zostały dopełnione????
    > moim zdaniem wszystkie zostały dopełnione

    A zgłoszenie zmian do KRS? Gdyby zostały zgłoszone, mielibyście wypis
    z rejestru z nowym adresem więc nie byłoby kłopotu.
    Przypominasz sobie - mnóstwo drobiazgowych druków, opłata za zmianę
    wpisu i za ogłoszenie w MSiG? Jeżeli sobie nie przypominasz, to spółki
    nie przerejestrowałeś.

    Kurcze, przeciez napisałam - zmianę adres sidziby spółki prawa
    handlowego trzeba zgłosić do KRS i dopiero po otrzymaniu postanowienia
    o dokonaniu zmian w rejestrze można myśleć o zmianie adresu w innych
    instytucjach. Wczesniej spółka po prostu musi używać starego adres.
    Nie ma innych opcji.
    A skoro na wypisie z rejestru był stary adres to znaczy że zmiana nie
    zostały zgłoszone do KRS. Gdyby zmiany zostały zgłoszone, na wypisie
    byłby NOWY ADRES.
    REGON na nowy adres został wydany bezpodstawnie. Podstawą do zmian w
    regonie jest postanowienie sądu o zmianie danych w rejestrze
    przedsiębiorców lub wypis z tegoż rejestru.
    Na podstawie jedynie umowy spółki regon można wydac tylko spółce w
    organizacji. A spółka w organizacji jest z założenia spółką
    niezarejestrowana, czyli ten przypadek tu nie zachodzi.

    Tak to jest jak się odpowiada nad cytatem - nigdy sie nie doczyta do
    końca...

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk