  • Data: 2002-07-17 11:01:24
    Temat: Re: rejestracja firmy!!!!
    Od: Maddy <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik matek napisał:
    > aha chciałem dopisać: w takim razie chcę zarejestrować firmę w mieście "A"
    > , a jeżeli nie mogę to co mam czekać na postanowienie z KRS, to potrwa
    > przeciesz dokumenty o wpis do KRS składa się w sądzie rejestrowym (tam gdzie
    > firma była zarejestrowana w RHB) a później przesyłane są do właściwego KRS.
    > czekam na swój wypis już 6 miesięcy. :(
    I to jest życie. Fakt że KRSy działają jak żółwie nie znienia niestety
    stanu prawnego.
    Nie ma wpisu w rejestrze - nie ma zmiany siedziby.
    Tak jest w całej Polsce i trzeba sie z tym liczyc ... albo znaleźć
    sobie "chody" w KRS. Chociaz powiem Ci, że nawet dobre chody dużo nie
    pomogą. Taki bezwlad systemu.
    I pozostaje Ci tylko pomstować i czekać.
    Będziesz miał szczęście jeżeli po 6 miesiącach dokumenty nie wrócą do
    usunięcia błedów, najczęściej duperelnych drobiazgów typu nieskreślona
    rubryka (fakt autentyczny, bo wszystkie niewypełniane rubryki trzeba
    przekreślić, ale to było rok temu, teraz podobno sie troche poprawiło)

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl