  • Data: 2006-03-14 16:28:23
    Temat: Re: "rabat" na fakturze
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <j...@i...pl> napisal(a):
    > nie wolno naliczać rabatu od ceny brutto. Faktura jest nieprawidłowo
    > wystawiona- obecnie to przestępstwo. Zwróć się o korektę bo w tym momencie
    > rabat wpływa na rozliczenie vat a nie powinien.

    Dlaczego nie wolno?

    Też mam problem z dostawcą. Jest normalna tabelka z cenami,
    podsumowanie, a potem "rabat kwotowy". Liczę VAT od kwoty brutto
    pomniejszonej o ten rabat, ale ile to jest roboty z policzeniem cen
    nabycia wszystkich pozycji z faktury... Chętnie bym rzucił mu jakiś
    przepis, żeby w końcu przerobił te faktury.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/