  • Data: 2006-03-21 12:19:30
    Temat: Re: "rabat" na fakturze
    Od: "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    as_q=ujemny&num=100&scoring=r&hl=pl&as_oq=koszt+vat&
    as_ugroup=*.podatki

    > Dzięki za odpowiedzi (wykopuję po tygodniu ale nie miałem czasu odpisać).
    > Ostatecznie dokonałem korekty ceny towaru i vat naliczonego - tak zeby
    > wyjść na brutto po rabacie (czyli kwote do zapłaty). Mniej odliczam,
    > więc nie powinni się czepić :)
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > Wojciech Ratymirski

    A wystarczyło by aby dostawca wpisał taki oto tekst. Udzielono rabatu w
    wysokości xx%. Ceny jednostkowe netto zostały pomniejszeone o wartość
    udzielonego rabatu. Mój program takie coś liczy idrukuje pomimo że był napisany
    naście lat temu. I odbiorca nic nie musi l;iczyć. Tyle że taki program musi
    pisać fachowiec a nie domorośli programiści.