  • Data: 2008-05-26 07:10:54
    Temat: Re: prywatny samochod -> ST
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 25 May 2008, k...@g...com wrote:

    > czy jesli X sprzeda osobie fizycznej Y ten samochod za 15 000 zl i
    > natychmiast go odkupi w ramach swojej DG, to X i Y poniosa tylko 2 x
    > 2% PCC i X bedzie mogl wpisac WP = 15 0000 ?

    Jak US się przyczepi przy kontroli, to IMO wskaże na pozorność umowy.
    Mianowicie kupujący kupił za 15 kzł, ale okazało się ze to chłam
    więc od umowy chciał odstąpić bo cena była zawyżona.
    Proba obrony pogrąży podatnika jeszcze bardziej - bo co powie, że
    owszem, transakcja była "ustawiona" aby WP podwyższyć? ;)

    pzdr, Gotfryd