  • Data: 2009-03-17 19:17:42
    Temat: Re: prywatne pieniądze na koncie firmowym?
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 17-03-2009 o 19:43:32 WAM <n...@n...nopl.pl> napisał(a):

    > Mnie sie *wydaje* ze "nieujawnione" oznacza ze w chwili uzyskania
    > przychodu nie nastapilo jego ujawnienie (dobrowolnie, w terminach
    > okreslonych przepisami np do konca miesiaca / kwartalu). To ze w
    > wyniku kontroli ujawniono przychod nie elimunuje go z listy
    > "nieujawnionych".

    Mnie też się wydaje, bo ekspertem nie jestem.
    Ale - w takim układzie każda pomyłka by skutkowała
    naliczeniem 75%. A przecież co jakiś czas na grupę
    pisuje ktoś, komu skarbówka naliczyła 19% od nieujawnionego
    przed kontrola dochodu.

    > Gdyby przyjac Twoje kryterium:
    > to kazdy przelew ma jakiegos nadawce i kazdy przychod przelewem
    > uznalbys za ujawniony?

    Do tej pory czytałem tylko o ludziach którzy nakupili
    coś za grube pieniądze i skarbówka nie znalazła u nich żadnego
    śladu skąd te pieniądze mogły być (a wyjasnienia uznali za niewiarygodne).
    I wtedy było 75%.
    Natomiast z tego co czytałem "nielegalnym" sprzedawcom na Allegro
    naliczają normalna taryfę od tych wpłat na konto.

    Natomiast tak jak napisałem wyżej - specem nie jestem i to tylko
    jest gdybanie z mojej strony.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek