eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiprogram nie wydrukowal paragonu fiskalnego, pomocy !!! › Re: program nie wydrukowal paragonu fiskalnego, pomocy !!!
  • Data: 2003-09-17 10:02:10
    Temat: Re: program nie wydrukowal paragonu fiskalnego, pomocy !!!
    Od: "/slawek.d" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Muchomor" <m...@n...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bk81m1$90l$1@news.onet.pl...

    > za jego funkcjonowanie. Jak temat zgodnie z prawe wyprostowac? Ksiegowa
    mnie
    > chce z roboty wywalic prawie za to bo starszy ze to przestepstwo
    > karno-skarbowe i kaze szukac rozwiazania. Blad powstal najprawdopodniej na
    > skutek bledu programu, ale autorzy sa daleko i maja to troszke gdzies
    (hehe
    > za program i wdrozenie wzieli i teraz maja czas...;), zreszta oni mi tego

    Księgowa ma częściowo rację: za to grożą bardzo poważne konsekwencje. W tej
    chwili się stało i cokolwiek nie zrobisz, jak tego nie skorygujesz, nie
    zmieni to faktu, że wykroczenie zostało popełnione. W tej chwili potrzebna
    Ci jest przede wszystkim dupokrytka. Piszę "Tobie" ale w gruncie rzeczy jest
    to problem całem Twojej firmy. Chodzi o obronę przed fiskusem. Udowodnij, że
    nastąpiło to z winy programu, a nie z powodu niedbalstwa Twojego czy innych
    osób z firmy. Zgromadź wszelką niezbędną dokumentacje - wydruki, pliki
    wszytko co się da. Będzie to w razie czego jakimś dowodem w obronie przed
    fiskusem, a w przypadku gdy tego nie uwzględnią to można dochodzić
    wyrównania szkody wobec producenta programu.