eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiproblem z rachunkiem od sprzedawcy › Re: problem z rachunkiem od sprzedawcy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.cyf-kr.edu.pl!not-for-mail
    From: boguslaw <b...@a...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: problem z rachunkiem od sprzedawcy
    Date: Fri, 16 Dec 2005 18:09:04 +0100
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 29
    Message-ID: <dnurtf$vfr$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    References: <dnudnt$fkr$1@news.brutele.be>
    Reply-To: a...@u...agh.edu.pl
    NNTP-Posting-Host: dara.kaniup.agh.edu.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1134752495 32251 149.156.105.134 (16 Dec 2005 17:01:35
    GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 16 Dec 2005 17:01:35 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0 (Windows/20041206)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <dnudnt$fkr$1@news.brutele.be>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:151655
    [ ukryj nagłówki ]

    aaa napisał(a):
    > witam
    >
    > kupilem monitor przez allegro, przed kupnem ustalone bylo, ze sprzedajacy
    > prowadzy dzialanosc gospodarcza (osoba fizyczna) wystawi mi rachunek (nie
    > fakture, poniewaz nie jest platnikiem VAT'u).
    > Monitor przyszedl, gwarancja niepodsteplowana, rachunku brak. Upomnialem
    > sie, powiedzial, ze wyslal, po 2 tygodniach nie przyszedl, umomnialem sie 2
    > raz, powiedzial, ze wysle jeszcze raz, i wyslal, ale rachunek jest
    > nieczytelny, suma zamiast 1400 jest 140,0 napisana cyframi, wszedl 0 na
    > grosze, do tego napisal tak niewyraźnie słownie, ze sie nie da odczytac.
    > Upomnialem sie 3 raz, zeby przyslal poprawnie wypelniona, nie chcial,
    > powiedzial, ze nie obiecywal rachunku, i zebym spadal, po dluzszym
    > mailowaniu zgodzil sie jednak wyslac poprawiony rachunek. Oczywiscie minelo
    > 2 tygodnie i nic nie ma, powiedzial, ze 3 raz nie bedzie wysylal, mimo, ze
    > bylby to juz 4 raz. Wie chyba kreci.
    > Od kupna minelo 2 miesiace, rachunek nie zaksiegowany, bo go wlasciwie nie
    > ma. I teraz pytanie:
    >
    > - do ktorego US mam isc z tym, mojego czy jego?

    Jak Ci się che, to JEGO zapytaj który US masz o pomoc poprosić...

    A jak Ci sie nie che, to poproś o pomoc miłą Pania Naczelnik, albo Pana
    Naczelnika z JEGO urzędu skarbowego.

    Ja bym jednaj jeszcze raz zapytał..

    Bogusław

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1