  • Data: 2005-12-19 06:20:04
    Temat: Re: problem z rachunkiem od sprzedawcy
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 16 gru o godzinie 21:23, na pl.soc.prawo.podatki, Ania napisał(a):

    > a kto ma Ci ten rachunek wypisać ?Naczelnik US?

    Nie - wystawić ma sprzedający. naczelnik US / osoba upoważniona przez niego
    posiada instrumenty prawne do "zmobilizowania" niesfornego "przedsiębiorcy"
    ;) - Nawet jeżeli nie jest przedsiębiorca - narusza PCC
    Jeżeli jest przedsiębiorca - narusza prawa klienta - na którego żądanie
    musi wystawić fakturę, rachunek. Amen - basta.

    > jak facet nie ma DG to rachunku nie będzie i już

    Tak?
    A samochód możesz sprzedać? :P

    > trudno wpadki się zdarzają

    No tak - tyle że w myśl ustawy prorodzinnej ;) - nie można przeprowadzać
    aborcji :P

    > tylko ładnie to tak "kablować"?

    Kablować?
    Powiedz mi co zrobi kupujący gdy ten monitor ulegnie uszkodzenie w okresie
    gwarancji? Ot tak ma wyrzucić 1400 zł bo jakiś naciągacz oszukuje?

    > No musiałam się odezwać bo aż mnie ....eh ,szkoda gadać

    No właśnie - szkoda gadać - po co wogóle piszesz takie dyrdymały?
    Zajmij sie lepiej myciem okien, sprzątaniem, ubieraniem choinki - bo twoje
    teorie wysuwane tutaj są antyspołeczne i brak im logicznego podłoża.

    ...wnxv xenw gnpl greebelfpv...

    --
    ......... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423