  • Data: 2009-07-16 10:39:32
    Temat: Re: [press] Podatek progresywny zaskarżony do TK
    Od: news <e...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 16 Jul 2009 11:06:11 +0200, Baloo napisał(a):

    > Możesz mi wyjaśnić jakim cudem? I co to znaczy "bardziej optymalne
    > wykorzystanie nieruchomości"?

    Wyjaśnił Liwiusz, ja dodam prosty przykład, że Kościół w Polsce ma mase
    gruntów i nieruchomości w najlepszych miejscach i ani nic z nimi nie robi,
    ani nie płaci za nie (nie jestem żadnym antyklerykałem - tak po prostu
    jest). Jakby tego było za mało - co byś zrobił gdyby np. odnalazł się jakiś
    potomek Piastów i zaczął opowiadać że np. cała Wielkopolska należy do niego
    na mocy jakichs-tam średniowiecznych praw? Ciągle byś uważał że prawo
    własności jest święte?

    > Serio nie rozumiesz czym się różni abonament TV od abonamentów za telefon,
    > internet czy kablówkę?

    Ale pytasz o abonament RTV - ten obowiązkowy, czy ten za Cyfre? Bo jak ten
    za Cyfre to chyba nie rozumiem.
    Jak ten pierwszy, to trzeba pamiętać, że kiedy był wprowadzany nie było
    reklam w TV, nie było innych stacji TV, a antene sat. mieli tylko wioskowi
    bogacze. Więc oczywiste było, że jak miałeś TV to oglądałeś TVP, więc abo
    był zupełnie sensowny. Możliwe, że teraz nie jest.

    Pzdr
    MS