eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatki[press] Faktury VAT będzie można przesyłać zwykłym e-mailem › Re: [press] Faktury VAT będzie można przesyłać zwykłym e-mailem
  • Data: 2009-02-06 11:23:02
    Temat: Re: [press] Faktury VAT będzie można przesyłać zwykłym e-mailem
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 6 Feb 2009, SlawcioD wrote:

    > czyli pod wzgledem prawnym wszystko jest ok?

    Nie rozumiem pytania.
    Znaczy OK jest to, że to *NIE JEST* faktura.
    Wyłącznie treść faktury zaprezentowana w postaci elektronicznej.
    A co ma być nie OK, nie wolmo mi podyktować Ci np tego co napisałem
    na fakturze? Skoro wolno telefonem, to wolno i mailem, ftp albo
    http.
    Wolno. Tyle że nic z tego nie wynika (oprócz tego, że wiesz co
    powinno być na f-rze, o ile Cię nie okłamię).
    Dyktowania z telefonu wysłuchałeś, obrazek f-ry obejrzałeś, f-ry
    (w świetle prawa) jak nie miałeś tak nie masz.

    pzdr, Gotfryd