  • Data: 2004-08-05 22:55:27
    Temat: Re: prawo autorskie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 5 Aug 2004, bonet wrote:

    >+ Nie wiem czy trafiłem na dobra grupę:

    Może na .prawo ? Nic nie pytasz o podatki !
    [...]
    >+ 2) jak wygląda sprawa jeśli np. nabędę od kogoś zdjęcie i zapłacę za prawo
    >+ do korzystania z niego i przyjdzie znajomy i będzie chciał abym się wymienił
    >+ z nim tym zdjęciem

    Moment. Pisałeś o prawie *korzystania* ze zdjęcia, a nie *rozporządzania*
    nim ! Jak na mój gust powinieneś nabyć inne prawo :)
    Zajrzyj do ustawy o prawach autorskich - w art. 50, ale również art. 6
    i elementy art. 41 (wyraźnie opisujacego, że "pole eksploatacji" możesz
    *ustalić* i nazwać samodzielnie ! - ten artykuł określa konieczność
    zdefiniowania *do czego prawo kupiłeś !), art. 46, art 67 - mogą ci
    rozjaśnić co *może* być przykładowo "polem eksploatacji".

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)