eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkipracownicze sprawyRe: pracownicze sprawy
  • Data: 2002-07-10 10:39:21
    Temat: Re: pracownicze sprawy
    Od: "DarekS" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Magdalena Budzynska wrote:
    > 1. Czy pracownik oprocz podpisania listy plac powinien podpisywac
    > odbior RMUA?

    Może - bęziesz miała potwierdzenie, że wywiązujesz się z obowiązku wręczania
    RMUA.

    > 2. Czy zatrudniajac 2 osoby musze pisac regulamin wynagradzania, a
    > jesli tak, to moze ktos ma wzor?

    AFAIR nie musisz - zdaje się że dopiero od 6 zatrudnionych

    > 3. Jakie dokumenty nalezy wystawic przy rozwiazaniu umowy o prace?
    > - wiem, ze do ZUS-u ZWUA, oraz świadectwo pracy, jakie jeszcze?
    > - moze ktos ma wzor rozwiazania umowy za porozumieniem stron?

    Chyba nic więcej - wyrejestrowanie z ZUS-u i świadectwo pracy

    "...proszę o rozwiązanie umowy o pracę zawartej dnia ..... na czas
    nieokreślony (określony ....) za porozumieniem stron z dniem ..........."
    Mniej więcej tak napisze pracownik, a szef podpisuje np.: "wyrażam zgodę"
    podpis i pieczątka
    Tak przynajmniej pisałem ja jako pracownik i taką adnotację otrzymywałem

    --
    Darek
    wyciąć anty spam z adresu

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 10.07.02 19:32 ktp

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1