  • Data: 2014-03-20 17:09:50
    Temat: Re: powstać ma Rada ds. Unikania Opodatkowania
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-03-20, hikikomorisan <h...@a...pl> wrote:

    [...]

> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^

    > fajnie, ze nie potrafisz odpowiedziec. potwierdza to tylko, ze nie wiesz
    > o czym jest ta dyskusja.

    Nie umiesz odczytać odpowiedzi, czy z czym konkretnie masz problem?

    > oh och oh.
    >
    > ale co powiedzialaby wspolnota, zeby nie jeden byl a dziesieciu
    > urzedasow. do robienia tego samego. beda miec lzej. reszta tylko ma sie
    > zrzucic na pensyjke.

    Ale ja nie powiedziałem że to jest jedna osoba.
    Ale ok. Drogi Wzorcu i Oświecony Hiki - jaka jest optymalna liczba
    urzędników i dlaczego tyle.

    Ale w liczbach bezwzględnych prosze.
    "mniej" to nie jest odpowiedź prawidłowa.

    > Zwlaszcza jesli chodzi o leczenie... zadziwiajece ile 100 zl z wlasnej
    > kieszeni potrafi zmienic w dostepnosci lekarza.

    Po pierwsze taka dostępność poprawia się tylko w najrostszych przypadkach,
    czyli internistów, lekarzy pierwszego kontaktu itp. Dostepność specjalistów
    jest na podobnym poziomie (ten sam rząd wielkości) i raczej zależy od
    specyficznych uwarunkowań lokalnych.

    > Nie pisales nic o lekach.

    A leki to nie jest część medycyny?

    > I uwazasz, ze gdyby czlowiek biznesu nie mialby powaznego biznesu to by
    > tam nie dojechal, gdyby nie bylo urzednikow?

    Tak.

    > czyli dokaldnie jak teraz NFZ - nie ma na leczenie raka w drugim
    > polroczu, macie pecha, zdychajcie, kto jednak przezyje do 1 stycznia
    > moze bedzie leczony...

    Gdzie w przypadku prywatnego:

    a) nie będzie zgody na ubezpieczenie
    b) nie będzie leczenia w ogóle, bo się nie opłaca

    Ale zrób sobie test: spróbuj sobie wykupić prywatne ubezpieczenie
    medyczne informując że masz jakąś znaną, kosztowną, śmierelną chorobę.
    Procedurę powtórz z NFZ, z ubezpieczeniem dobrowolnym.

    Opisz wrażenia.

    > chcialbym, zeby zaczelo lepiej. poki co jest tylko gorzej.

    Nie. Po prostu zajmujesz się wyszukiwaniem tylko tych złych
    i negatywnych informacji, a te pozytywne ignorujesz.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl