  • Data: 2009-02-24 16:50:21
    Temat: Re: pojazd i odliczenie VAT od paliwa
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 24 Feb 2009, monika wrote:

    > A co z autami, ktore na homologacje sie nie lapaly, czyli np mam Lublina z
    > 1997 roku, wpis w dowodzie: ciezarowy, ladownosc: 900 kg?

    IMVHO w przeszłości było wykorzystywane pojęcie "oczywista ciężarowość".
    Spytaj gugla czy na okazję "oczywiście ciężarowego" coś będzie wiedział,
    z góry ostrzegam że toto (gugiel) w starszych archiwach może mieć
    problemy ze stronami kodowymi więc życzę powodzenia w trafieniu
    jakimi krzaczkami ma zapisane posty z tamtych lat :(
    Niemniej - był nawet jakiś wyrok NSA (a może SN?) w takiej sprawie AFAIR

    pzdr, Gotfryd