  • Data: 2010-04-02 07:47:05
    Temat: Re: podatki i złoto
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 1 Apr 2010, Jarek Andrzejewski wrote:

    > Uwaga natury filozoficznej: zabawne, że złoto nazwałeś "substytutem
    > pieniądza". Ja bym rzekł raczej, że to złotówka (dolar, euro, juan
    > itd.) to substytut złota :-)

    ...marny... ;)

    > Z samochodem zresztą jest nieco inaczej: umowy są zgłaszane do
    > fiskusa, a pojazdy - rejestrowane. W przypadku złota takiego wymogu
    > (chyba) nie ma.

    No zaraz, ale my tu nie o przestępstwach skarbowych, polegających
    na tym, że ktoś nie płaci podatku dlatego że przedmiot sprzedaży
    nie podlega rejestracji więc "US chyba się nie dowie".
    Zamiast samochodu mogą być inne rzeczy - niech będzie obiektyw
    fotograficzny. Może być? ;)

    pzdr, Gotfryd