  • Data: 2010-04-03 09:12:19
    Temat: Re: podatki i złoto
    Od: "ViRuS" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Optymista.
    > Podczas "krytycznego kryzysu" w USA był obowiązek odsprzedaży złota
    > państwu. Podejrzenie, że takie pomysły mogą być tylko wymysłem komunistów
    > jest głęboko niesłuszne :|

    Wiem bardzo dobrze jak bardzo demokratycznie Roosevelt (w zmowie z FED-em)
    zrabował amerykanom złoto :] Akcję tą możnaby uznać za największą
    zorganizowaną kradzież w historii świata. Jakby to było mało to wszystko
    wskazuje na to, że owe złoto zgromadzone w forcie Knox zostało później
    doszczętnie rozkradzione przez grupę trzymającą w usa władzę. Tym niemniej
    według szacunków udało mu się skonfiskować jedynie ok. 5% będącego w
    prywatnych rękach :) To jedyne pocieszenie, że złoto jednak trudno ukraść :)
    Przy okazji polecam filmik dostępny na yotube "złoto nazistów" o tym co się
    stało ze złotem zrabowanym przez nazistów.
    Polecam też ogólnie dostępne w necie "The Money Masters", "Money as debt I ,
    II " :)

    Pozdr,L.