  • Data: 2006-01-13 08:29:46
    Temat: Re: podatki 2004
    Od: "Tysia" <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj

    Ja tez mialam taka sytuacje, ze nie zlozylam pita w terminie. Opoznienie
    bylo jakies 1,5 miesiaca bo zawsze rozliczal mnie ZUS a za ten rok felerny
    okazalo sie , ze mnie nie rozliczyl i musialam to zrobic sama. Wyszlo to na
    jaw kiedy potrzebowalam zaswiadczenie do rodzinnego.

    Zlozylam pit, wyszla mi nadplata(mala), ktora musieli mi oddac, napisalam
    stosowne pismo(musialam oskarbic je znaczkiem za 5zl) odpowiednio to
    wszystko motywujac ale i tak po jakims czasie dostalam wezwanie do
    karno-skarbowego. Poszlam. Prosilam go bardzo aby nie wlepial mi kary, tym
    bardziej, ze byla nadplata i mam male dziecko. Stwierdzil, ze nie ma juz
    upomnien wiec mi nie moze go dac ale da mi najnizsza kare jaka moze cos kolo
    80 zl. Dla mnie to byla kupa kasy bo moglabym za to kupic dziecku mleko itp.
    Nie dal sie przekonac.

    Wszystko zalezy na jakiego trafisz urzednika. Oni maja swoj taryfikator i
    tym sie kieruja. Takich jak ja wtedy bylo jeszcze kilka osob i tez dostawali
    kary.

    Pozdrawiam

    Tysia