  • Data: 2006-01-12 18:20:11
    Temat: Re: podatki 2004
    Od: "mgma" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ssuch" <s...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:dq635m$8t$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Mam pytanie odnośnie rozliczenia podatku za 2004 rok.
    > Tak sie niefortunnie złożyło, że nie złożyłem zaznenia podatkowego za
    > 2004 rok.
    > Do roku 2004 rozliczał mnie ZUS, ale w tym felernym roku płatników
    > miałem już
    > dwóch (po studiach poszedłem do pracy).
    >
    > Pytanie moje brzmi: jak wysoką karę mogę dostać od US?
    >
    > Druga część posta, to prośba o przesłanie jakiegoś programu, który
    pomógłbby
    > mi wypełnić PITa, ponieważ nigdy tego nie robiłem - nie miałem potrzeby.
    >
    > Z góry dziękuję za pomoc.

> [...]
    Należy złożyć wraz z PIT pismo z dobrą motywacją dlaczego nie został PIT
    złożony. Jeśli dobrze uzasadi się to może być bez kary.
    Wprawdzie kila lat temu robiłam facetowi za 4 lata pity, do tego odpowiednie
    wyjaśnienie napisałam i nawet należną nadpłatę z jednego roku mu przesłano.
    Właśnie bardzo oparłam się w uzasdnieniu na tej nadpłacie, że gbymym
    wiedział, że mam złożyć i do tego że mam nadpłatę napewno złożył bym.
    Tutaj też można napisać, że zawsze zakład za mnie odliczał i myślałem, że
    tym razem też. A że nigdy sam nie składałem zeznania, nie miałem okazji
    dowiedzieć się, że w takim przypadku muszę składać sam.
    Poprosić o nie karanie, bo uczę się lub mam trudną sytuację rodzinną. Nawet
    można użyć słowa przepraszam.