  • Data: 2015-12-05 09:32:11
    Temat: Re: podatek od supermarketow
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.12.2015 o 08:19, Liwiusz pisze:

    > Mogą być też prywatne, na zasadzie, że każdy korzysta.

    A kto ma tyle kasy, żeby zbudować drogę z Zabrza do Gliwic i oddać ją
    charytatywnie za darmo wszystkim do używania?

    > Po prostu nie wiesz, że własność prywatna może mieć wielość właścicieli,

    No to gmina to właśnie taka wielość, wspólność. Bo szans na to, że nawet
    5 czy 15 ,,osób prywtanych'' zbuduje drogę z Zabrza do Gliwic i odda ją
    wszystkim darmo i będzie ją remontować i utrzymywać nie widzę.

    > nadto prywatne nie oznacza niedostępne dla niewłaściciela - na przykład
    > - tereny między blokami w spółdzielni mieszkaniowej.

    Taaa... U nas są one coraz częściej grodzone. Zabrska spółdzielnia jest
    duża i przez to mocniej zbliżona do zasad gminnych, więc tu nie ma
    ograniczeń, ale już mniejsze wspólnoty grodzą. Ostatnio mnie jedna baba
    nie zabiła o mało, bo zatrzymałem się autem przy śmietniku i wyrzuciłem
    tam śmieć. Teraz już mają całość ogrodzoną.