  • Data: 2015-12-05 14:41:39
    Temat: Re: podatek od supermarketow
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.12.2015 o 12:53, Liwiusz pisze:

    > Znów głupoty. "Nikt nie buduje centrum handlowego, żeby rozdawać towary
    > za darmo. Dlatego państwo powinno zajmować się prowadzeniem centrów
    > handlowych".

    A celem centrów jest rozdawanie towarów darmo? Celem tychże jest
    prowadzenie handlu, a to można spokojnie powierzyć w ręce przedsiębiorców.

    > Nie musi być państwowy, cbdu.

    Nie wiem jak rozumiesz państwowy. Czy gminny to dalej państwowy? W
    każdym razie, nie może być własnością osoby fizycznej ani osoby prawnej
    ani spółki osób fizycznych ani spółki osób prawnych etc. Musi być
    utrzymywany z podatków, a czy gminnych, wojewódzkich czy krajowych, to
    już zależy o czym mówimy, czy o drodze Zabrze-Gliwice przez las czy o
    autostradzie A1.