  • Data: 2009-01-11 19:12:54
    Temat: Re: podatek od najmu - małżeństwo/majątek odrębny
    Od: Michal <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    > Nie kiedy zostało kupione, ale w spotkanej przeze mnie interpretacji istotne, czy
    pozostaje Twoja wyłączną własnością, czy współwłasnością.

    Czy masz może źródło takiej interpretacji?

    Z tego co wiem, jeżeli kupiłem je sam przed ślubem (jedynie ja figuruję
    w akcie notarialnym) i nie przekazałem go żonie, pozostaje ono
    składnikiem mojego majątku odrębnego - moją własnością.

    Pozdr.,
    Michał