  • Data: 2004-11-02 04:31:18
    Temat: Re: podatek od najmu lokalu
    Od: "Bogdan" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kiedyś widziałem interpretację lub też
    został podany sposób z którego wynikało
    że jeżeli wynajmujący czyli właściciel mieszkania
    opłaca wszystkie opłaty licznikowe za najemcę do wspólnoty
    to jednocześnie odlicza je od przychodu w sytuacji
    kiedy płaci ryczałt 8,5%.
    Przez trzy wolne dni szukałem tego tekstu w internecie
    i nie udało mi się potwierdzić to o czym pisze wyzej.
    Moze ktos z Państwa posiada posiada pełna wiedze na
    ten temat .
    Panie Gotfrydzie dziękuje za pomoc .
    Bogdan

    wiadomości