    From: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: podatek na starych zasadach
    Date: Sun, 26 Jul 2009 20:24:10 +0200

    spp wrote:

    > Ale także o benzynie i innych opłatach pisałeś.
    >
    > Jeżeli _teraz_ kupisz i _teraz_ możesz odliczyć VAT od zakupu samochodu
    > to możesz.
    > Jeżeli _teraz_ kupisz i _teraz_ możesz odliczać VAT od zakupu materiałów
    > eksplatacyjnych to możesz.

    Do tego właśnie zmierzałem. Odpowiedź "nie" na wszystkie postawione
    przez wątkotwórcę pytania jest - jakby to powiedzieć - słaba ...

    > Jeżeli się przepisy zmienią (tak jak chce rząd) to już nie będziesz mógł
    > - to co dzisiaj odliczysz będzie odliczone, ale wcale to nie oznacza że
    > po zmianie przepisów będziesz mógł dalej odliczać. :)

    To wszystko to jest gdybanie. Zauważ, że zgodę musi wyrazić EU ponieważ
    inaczej rząd może się narazić na kolejne przegrane procesy.

    Tak więc poczekajmy to zobaczymy jak to będzie.

    Piotrek