  • Data: 2009-07-26 15:53:59
    Temat: Re: podatek na starych zasadach
    Od: spp <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Grzegorz Brycki pisze:

    > No ok - a jeśli TERAZ kupię lasing który się ciągnał będzie przez 2
    > lata, to co... mam prawo do pełnego odliczenia VAT?

    Moment, moment - kupię czy leasing?
    Zresztą - to i tak bez znaczenia - jak się zmienią przepisy to dopiero
    można będzie rozważać. Najprawdopodobniej nie będziesz mógł odliczać
    VAT-u. :(

    > Druga sprawa czy jeśli TERAZ kupię to będę miał na głowie te
    > zastanawiające nowe przepisy o samochodach służbowych - że np. dzieci do
    > przedszkola już odwieźć nie będę mógł?

    A co się zmieni? Teraz też taką jazdę powinieneś wyłączyć ze służbowych
    i nie wliczać w koszty (oraz zapłacić podatek).

    --
    spp