  • Data: 2009-07-26 14:18:43
    Temat: Re: podatek na starych zasadach
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    spp pisze:

    > Ale także o benzynie i innych opłatach pisałeś.
    >
    > Jeżeli _teraz_ kupisz i _teraz_ możesz odliczyć VAT od zakupu samochodu
    > to możesz.
    > Jeżeli _teraz_ kupisz i _teraz_ możesz odliczać VAT od zakupu materiałów
    > eksplatacyjnych to możesz.
    >
    > Jeżeli się przepisy zmienią (tak jak chce rząd) to już nie będziesz mógł
    > - to co dzisiaj odliczysz będzie odliczone, ale wcale to nie oznacza że
    > po zmianie przepisów będziesz mógł dalej odliczać. :)

    No ok - a jeśli TERAZ kupię lasing który się ciągnał będzie przez 2
    lata, to co... mam prawo do pełnego odliczenia VAT?

    Druga sprawa czy jeśli TERAZ kupię to będę miał na głowie te
    zastanawiające nowe przepisy o samochodach służbowych - że np. dzieci do
    przedszkola już odwieźć nie będę mógł?

    --
    Grzegorz Brycki, http://beczkasoli.pl/GD298, a Ty?