  • Data: 2004-06-01 12:16:47
    Temat: Re: podatek katastr(of)alny - GP
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:c9hobq$j8n$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Mam nadzieje, że testy nie będą w naszym kraju.

    Coz, jesli wolisz VATY, PITY, CITY i kupe
    wyjatkow - Twoja sprawa.
    Ja lubie proste, przejrzyste rozwiazania.

    > Konstytucja to nie miejsca dla takich regulacji.

    A niby dlaczego?
    Wlasnie mowie tu Konstytucji po to,
    by ukrocic radosna tworczosc wladzy wykonawczej
    czy ustawodawczej.

    > Oczywiście w środowisku rzeczoznawców zdarzają się różne przekręty, ale
    jest
    > to zjawisko bardzo bardzo marginalne. Było by bardzo dobrze gdyby taka
    była
    > ich częstotliwość występowania w innych dziedzinach.

    Mowisz oczywiscie o przekretach wykrytych.
    Tych faktycznie moze byc malo.

    WOJSAL