  • Data: 2004-01-09 08:56:56
    Temat: Re: podatek dochodwy i zdrowtne !! problem
    Od: Jureq <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl> szukaj wiadomości tego autora

    helper-onet wrote:

    > prze pewien czas z braku srodkow nie palcilem zdrowotnego ( olewalem )
    > wiec nie umieszczalem tego w odliczeniu na druku zaliczki na podatek
    > dochodowy ( pit 5 chyba ) teraz bede chcial splacic kwioty w ZUSie,
    > jak riozegrac sprawe z US ?

    Umieścić na PIT-5 za miesiąc rzeczywistej zapłaty składek. Pamiętając o
    ograniczeniu odliczeń do 7,75% i o tym, że nie możesz odliczać od
    podatku odsetek.
    Dotychczas tylko w jednym urzędzie skarbowym spotkałem się z
    interpretacją, że ograniczenie 7,75% jest ograniczeniem na całkowite
    odliczenie w ciągu roku i liczy się je od sumy podstaw obowiązujących w
    danym roku. Dlatego uznaje, że był to wymysł nadgorliwego urzędasa.