  • Data: 2006-01-18 22:48:43
    Temat: Re: platnik - klucz prywatny
    Od: "R6" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl> napisał w
    wiadomości news:dqmdv8$rfp$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "R6" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > W zakładce "certyfikaty" masz podane daty ważności. Nie siedzę teraz
    > przed płatnikiem więc Ci nie powiem jak to się zwało dokładnie, ale na
    100%
    > jest.

    hmm jak sam napisales - w zakladce certyfikaty sa podane daty ich
    waznosci...
    daty waznosci certyfikatow dzis przedluzylem i sa do 2007 r /byly dolaczone
    do decyzji W53, ktora dostalem jako odpowiedz na moj wniosek W03/
    ale ja nie mam problemow z certyfikatami tylko z KLUCZEM PRYWATNYM
    klucz prywatny to plik na dyskietce ktora wklada sie tylko i tylko wtedy gdy
    wysyla sie zestawy do zusu - chodzi o ten plik - PRIVKEY.PEM
    spytam jeszcze raz:)
    czy przy przedluzeniu certyfikatu nadawcy w zusie wgrywaja tez nowy klucz
    prywatny? powtorze, ze chodzi o plik PRIVKEY.PEM ?
    pozdro:)