  • Data: 2006-01-20 11:39:29
    Temat: Re: platnik - klucz prywatny
    Od: "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "R6" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:dqq4sf$b84$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "TBL aka TLZ" <t...@w...info.pl> napisał w wiadomości

    > no nie dokonca:) nie trzeba nic na papierze pisac; wystarcza duskietki...
    > najpierw trzeba wygenerowac wniosek o uniewaznienie certyfikatu W05
    > potem wniosek o przedluzenie certyfikatu w03, rownoczesnie z nim
    > generowany
    > jest nowy klucz prywatny
    > pozdro:)

    TBL ma rację, ale to dotyczy tylko sytuacji gdy nie mamy żadnego ważnego
    klucza. W moim przypadku miałem ważny jeszcze ten stary klucz i za jego
    pomocą unieważniłem nowo nadany klucz (ten do którego szlag trafił dyskietkę
    z kluczem prywatnym).
    Poza tym na pewno o przedłużenie? Z tego co pamiętam, to był to chyba
    W01, czyli o wydanie nowego klucza.
    Chociaż pamięć jest ulotna, więc cholera wie. :)