  • Data: 2006-01-20 06:44:03
    Temat: Re: platnik - klucz prywatny
    Od: TBL aka TLZ <t...@w...info.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No to Cię zmartwię (sam to przechodziłem). Musisz unieważnić klucz i
    > wyrobić nowy.
    > Pocieszę Cię, że uda to się załatwić podczas jednej wizyty w ZUS-ie.
    > Generujesz 2 wnioski: unieważnienie klucza i wydanie nowego klucza,
    > na 2 dyskietkach i zapierniczasz z tym do ZUS-u. Inaczej się nie da.
    > Symboli wniosków Ci niestety nie podam, bo płatnika mam w pracy, a nie w
    > domu. A ponieważ robi się to raz w roku, to nie pamiętam na pamięć. Ja
    > sobie taki numer wywinąłem w lipcu 2005 i musiałem znowu biegać z całą
    > makulaturą i dyskietkami do ZUS-u.

    Jak nie ma waznego klucza to nie unieważni certyfikatu drogą
    elektroniczną. Tylko papierowy wniosek z http://www.cc.unet.pl
    Siedziałem prawie 4 lata na ZUSowskiej (raczej Unizetowskiej) infolinii
    płatnika, i trochę się naodpowiadałem na takie pytania.

    --
    1.Trzymaj się treści głównego wątku. Gdy "musisz" go zmienić - zmień temat.
    2.Nie kasuj całej "wrotki",odpisuj _pod_ cytatami a nieistotne przytnij