  • Data: 2006-01-19 00:21:13
    Temat: Re: platnik - klucz prywatny
    Od: "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "R6" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:dqmjsd$n27$1@inews.gazeta.pl...
    > juz wiem gdzie jest problem:)
    > potrzebne byly 2 dyskietki, a ja po wpisaniu hasla do klucza nie
    > zmienialem
    > dyskietki i zapisywalem wniosek - komp mi glupial - wiec zmienialem
    > dyskietke/ lub formatowalem wtedy wlasnie ginal moj nowy klucz prywatny
    > jak to teraz odkrecic?
    > mam wazny certyfikat wiec nie wiem czy przejdzie odnowienie waznosci

    No to Cię zmartwię (sam to przechodziłem). Musisz unieważnić klucz i
    wyrobić nowy.
    Pocieszę Cię, że uda to się załatwić podczas jednej wizyty w ZUS-ie.
    Generujesz 2 wnioski: unieważnienie klucza i wydanie nowego klucza, na 2
    dyskietkach i zapierniczasz z tym do ZUS-u. Inaczej się nie da. Symboli
    wniosków Ci niestety nie podam, bo płatnika mam w pracy, a nie w domu. A
    ponieważ robi się to raz w roku, to nie pamiętam na pamięć. Ja sobie taki
    numer wywinąłem w lipcu 2005 i musiałem znowu biegać z całą makulaturą i
    dyskietkami do ZUS-u.