  • Data: 2005-09-07 09:04:13
    Temat: Re: placenia zusu od DG przez kilka dni miedzy etatami?
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl> napisał w wiadomości
    news:dfl5a7$qi6$1@news.onet.pl...

    > To zalezy, jaka byla laczna podstawa ozusowania w danym miesiacu.
    > Jezeli
    > wieksza niz 849 zl (BRUTTO), to nie placisz, jesli mniejsza, to
    > placisz caly
    > ZUS.
    > Czyli jesliw jednej robocie zarobiles np. 500 zl a w drugiej 300 to
    > placisz
    > caly a jesli w jednej 500 a w drugiej 400 to nic nie placisz.

    A ja uwazam, ze w kazdym przypadku powinien zaplacic spoleczne z
    tytulu prowadzenia dg, za te kilka dni pomiedzy etatami. Placenie za
    ten okres miesiaca przed przerwa nie wchodzi w rachube nigdy. Placenie
    za okres miesiaca po przerwie, jest uzaleznione od wysokosci zarobkow
    w nowej pracy (nie ma wplywu wysokosc zarobkow w starej pracy).

    marekz