  • Data: 2003-04-30 11:36:27
    Temat: Re: pit - kwota do zapłaty
    Od: "pxd74" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał
    > [...]
    >
    > To ma być propozycja na p.r.h.n. ?! ;)
    > CHCESZ egzekucji ??

    Co znaczy skrót p.r.h.n.? Chodzi Ci o grupę pl.rec.humor.najlepsze?
    Czy za egzekucję się płaci coś dodatkowo?

    > Weź ty lepiej i dobrowolnie poślij im przelew. Są osobne formularze
    > do płacenia podatków, AFAIK, a w bankach elektronicznych - osobna
    > pozycja (osobno "przelew", osobno "przelew do US" :)).
    > Dopilnuj podania NIP-u i za co jest przelew ! (w formatce są miejca).

    Dla 0,20 zł to IMHO nie ma sensu. Jeszcze spytam sie dokładnie w US czy taką
    małą kwotę mogę wpłacić im później lub w ogóle czy będą się o nią upominali.
    Podobno np. w przypadku ZUS-u nie uwzglednia się mniejszych kwot do
    zapłacenia niż 2 zł. Może w przypadku US jest podobnie.

    --
    Pozdrowienia
    p...@p...onet.pl