  • Data: 2003-04-30 20:28:57
    Temat: Re: pit - kwota do zapłaty
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 30 Apr 2003, pxd74 wrote:

    >+ Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał
    [...]
    >+ > >+ Chciałbym, aby Urząd Skarbowy ściągnął mi
    >+ > >+ ta kwotę z konta.
    >+ >
    >+ > To ma być propozycja na p.r.h.n. ?! ;)
    >+ > CHCESZ egzekucji ??
    >+
    >+ Co znaczy skrót p.r.h.n.? Chodzi Ci o grupę pl.rec.humor.najlepsze?

    Tak :)

    >+ Czy za egzekucję się płaci coś dodatkowo?

    Jakby ci to powiedzieć... nie wiem czy US dokonuje "osobiście"
    czy zleca komornikowi :) Ale to jest postępowanie wszczynane
    "w razie uchylania się" :)

    >+ > Weź ty lepiej i dobrowolnie poślij im przelew.
    [...]
    >+ Dla 0,20 zł to IMHO nie ma sensu.

    A, nie skojarzyłem że ty z 0,20 PLN :)
    Ktoś z Trójmista zeznawał że "u niego nie biorą".

    >+ Jeszcze spytam sie dokładnie w US czy taką
    >+ małą kwotę mogę wpłacić im później lub w ogóle czy będą się o nią upominali.

    Ja też bym poczekał. Co słyszałem to napisałem, o tym że
    0,15 PLN jest nieprawidłowe nie skojarzyłem :[
    Formalnie w Ordynacji widzę tylko zwolnienie od odsetek :), więc
    można poczekać.

    pozdrowienia, Gotfryd