  • Data: 2003-04-30 10:32:15
    Temat: Re: pit - kwota do zapłaty
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 30 Apr 2003, pxd74 wrote:
    [...]
    >+ Mam jeszcze jedno pytanie. W zeszłym roku wypełniałem NIP-3 i wpisywałem
    >+ konto bankowe, na które dokonana była napłata podatku. Czy podobną rzecz
    >+ mogę zrobić z kwotą do zapłacenia. Chciałbym, aby Urząd Skarbowy ściągnął mi
    >+ ta kwotę z konta.

    To ma być propozycja na p.r.h.n. ?! ;)
    CHCESZ egzekucji ??

    Weź ty lepiej i dobrowolnie poślij im przelew. Są osobne formularze
    do płacenia podatków, AFAIK, a w bankach elektronicznych - osobna
    pozycja (osobno "przelew", osobno "przelew do US" :)).
    Dopilnuj podania NIP-u i za co jest przelew ! (w formatce są miejca).

    pozdrowienia, Gotfryd