  • Data: 2012-04-09 15:39:22
    Temat: Re: pieniądze ze sprzedaży mieszkania na rachunek wspólny
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 9 Apr 2012, fotd wrote:

    > (...)
    [...]
    > Piszesz o bezpieczeństwie w dosłownym sensie tego słowa, aby ktoś mnie po
    > ludzku nie oszukał ?

    Tak

    > Sam się nad tym zastanawiam,ale uzyskałem informację, że
    > podobno wystarcza zapis, że klucze zostaną wydane po uzyskaniu przez
    > sprzedającego zapłaty za lokal,a w przeciwnym razie możliwe jest rozwiązanie
    > umowy.

    Nie jest możliwe.
    Przejscie własnosci następuje z momentem podpisania aktu notarialnego.
    Faktem jest, że akt może zawierać jakiej elementy pozwalajace
    "zawłaszczyć" nieruchomosc, ale jesli to jest akt sprzedaży to
    sprzedawca ma pech.

    > BTW. Co radzicie,aby skutecznie się zabezpieczyć przed ewentualnym
    > oszustwem ?

    Przekopać archiwa .prawo :D, bo to jest NTG.

    pzdr, Gotfryd