    From: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: paragon
    Date: Tue, 16 Nov 2010 23:02:46 +0100

    pilocik w <news:4ce2eb95$0$22808$65785112@news.neostrada.pl>:

    > Wiem jak wygląda paragon z niezafiskalizowanej kasy.
    > "Normalny" paragon to dla mnie papierek z legalnej kasy fiskalnej
    > ( a nie wypisany ręcznie - to dla Gotfryda )

    No cóż, może jak Gotfryd starej daty jestem i pamiętam, że paragon, to
    papierek, stanowiący dowód zapłaty za kupiony towar. Taki kwitek, który do
    dziś możesz dostać np. u rzemieślnika zwanego szewcem.

    > Dyskusja się rozwinęła w nieco innym kierunku niż przypuszczałem.
    > Rozpoczynając wątek chciałem się dowiedzieć co grozi takiej firmie za
    > wystawianie lewych paragonów

    Na wprost to 200 dla sprzedającego, 200 dla sprzedawcy -- info po
    dzisiejszym "zakupie kontrolowanym" na 4,50PLN bez wbicia w kasę fiskalną...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]