  • Data: 2009-01-10 12:51:57
    Temat: Re: oplata skarbowy , koszt uzyskania przychodui
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie> szukaj wiadomości tego autora

    > "mało danych".
    > IMO musisz napisać czy prowadzisz "chronologicznie".

    nie mam zielonego pojecia szczerze powiedziawszy, ide 'na żywioł'.
    (Podatek liniowy, vatowiec (metoda memorialowa) )

    Wiec musze podjac decyzje ? OK to wybieram chronologicznie.

    > IMVHO przy stosowaniu par.30 odpowiedź powinna być oczywista (skoro
    > chronologicznie to chronologicznie), sam kiedyś oberwałem na grupie
    > za pytanie o "pierwszy wpis" :)
    >
    > Przy nie stosowaniu par.30 IMHO nie ma dobrej odpowiedzi, można
    > próbować bronić obu wersji - w szczególności "pytaniem Maddy"
    > ("dobra, kupione wcześniej, ale w koszty ZALICZONE później i co
    > mi zrobicie?" ;))
    >
    > A jak sądzę kolejność nie będzie zbyt krytyczna... :D

    czyli
    lp. - 1 - remanent z 10 stycznia
    lp. - 2 - data 9 stycznia

    ?

    Teraz tak. Jak w którym momencie wystawiam fakturę (sprzedaje
    oprogramowanie - licencje (kllucz + binarka na maila), hosting bazy , a
    takze oprogamowanie dedykowane )
    i kiedy to wpisuje do ksiegi ? (korzystam na razie z ifirma)

    I kolejne pytanie o stawki vat.
    oprogramowanie - licencja , binarka i klucz na maila, bez nosnika
    materialnego, czy tu stosuje stawke 07% ?

    --
    http://Wspolna-Flaszka.PL - nasza-klasa dla żuli
    http://zabijacz-czasu.niesfornazyta.pl - forum ogólnotematyczne bez