  • Data: 2009-01-10 12:23:57
    Temat: Re: oplata skarbowy , koszt uzyskania przychodui
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 10 Jan 2009, Kotlet mielony wrote:

    > Witam!
    > Oplata skarbowa za rejestracje vat-R wystawiona (potwierdzenie wplaty) 9
    > stycznia ma zaksiegowac
    > 10 (10 mam pierwszy remanent i poczatek dzialanosci) z data 9 stycznia jako
    > pozycja druga (po remanencie) ?

    "mało danych".
    IMO musisz napisać czy prowadzisz "chronologicznie".
    IMVHO przy stosowaniu par.30 odpowiedź powinna być oczywista (skoro
    chronologicznie to chronologicznie), sam kiedyś oberwałem na grupie
    za pytanie o "pierwszy wpis" :)

    Przy nie stosowaniu par.30 IMHO nie ma dobrej odpowiedzi, można
    próbować bronić obu wersji - w szczególności "pytaniem Maddy"
    ("dobra, kupione wcześniej, ale w koszty ZALICZONE później i co
    mi zrobicie?" ;))

    A jak sądzę kolejność nie będzie zbyt krytyczna... :D

    pzdr, Gotfryd