  • Data: 2005-11-02 13:38:49
    Temat: Re: odliczenie alimentow
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 29 Oct 2005, gocha50 wrote:

    > Poprawie sie...

    :)

    > Nie wiem co to jest to odswiezenie...

    Na przeglšdrce masz przycisk "odœwież" (albo "reload" jak jakaœ
    angielska). Czasami dobrze wciskać z SHIFTem (tak jak wielkie
    litery z klawiatury).

    > wchodze na te strone jesli szukam porady,
    > a nie dla przeszkadzania Wam ...

    Ech... no po prostu użyłaœ nie tego narzędzia.
    Coœ jak wbijanie gwoŸdzi suwmiarkš albo mikroskopem
    - nie żeby się nie dało ;), tylko wyniki takie sobie ;)
    Wlazłaœ na serwer który sprzęga grupy newsowe ze stronš
    www.
    Internet to *nie tylko* www (o używaniu maila słyszałaœ ?)
    i jest tam takie "coœ" pt. newsy właœnie. To tu :) !
    Najlepiej toto obsługiwać specjalizowanym czytnikiem LUB
    programem pocztowym który ma zintegrowany czytnik news,
    będzie mniej niespodzianek :]
    Stronš www (od biedy :]|) też można, byleby nie wciskać
    piętnaœcie razy "wyœlij" !
    wKF: newsserwer (jego programista ?) też dał plamę nie
    odrzucajšc 6 postów o identycznej treœci.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)