  • 1. Data: 2005-10-29 10:03:08
    Temat: odliczenie alimentow
    Od: gocha50<g...@g...com>

    Czy odliczac mozna placone na zone i syna alimenty od podatku ???
    Nie znalazlam nic na ten temat...
    Jak to zrobic w PIT37 ???
    Pozdrawiam...
    Gocha50

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-10-29 10:38:14
    Temat: Re: odliczenie alimentow
    Od: TBL aka TLZ <t...@w...info.pl>

    gocha50 napisał(a):
    > Czy odliczac mozna placone na zone i syna alimenty od podatku ???
    > Nie znalazlam nic na ten temat...

    No i wątpię, aby po 6 TAKICH SAMYCH pytaniach znalazł się chętny do
    odpowiedzi. Jak się nie umie czegoś obsługiwać (czytnik grup
    dyskusyjnych) to się tego nie rusza, a nie zalew TAKICH SAMYCH
    WIADOMOŚCI!!! :((((

    TBL

  • 3. Data: 2005-10-29 12:17:27
    Od: gocha50<g...@g...com>

    Latwo sie wysmiewac, ze ktos nie umie sie poslugiwac netem...
    Niestety nie przechodzily pytania i nie widzialam ich na forum...
    Zamiast smiechu prosze o odpowiedz... i juz mnie nie ma...
    Pozdrowienia

  • 4. Data: 2005-10-29 12:35:36
    Od: TBL aka TLZ <t...@w...info.pl>

    gocha50 napisał(a):
    > Latwo sie wysmiewac, ze ktos nie umie sie poslugiwac netem...
    > Niestety nie przechodzily pytania i nie widzialam ich na forum...

    1. TO NIE JEST FORUM, to GRUPA DYSKUSYJNA
    2. Pytania PRZECHODZIŁY, trzeba sobie odświeżyć stronę z newsgrupą po
    wysłaniu posta.
    3. Niestety nie wiem nic w temacie który poruszyłaś, a szkoda :(

    TBL

  • 5. Data: 2005-10-29 12:48:57
    Od: gocha50<g...@g...com>

    Jesli zaklocilam dyskusje to przepraszam...
    Poprawie sie...
    Nie wiem co to jest to odswiezenie... wchodze na te strone jesli szukam porady, a
    nie dla przeszkadzania Wam ...
    Jeszcze raz przepraszam...

  • 6. Data: 2005-11-02 13:38:49
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 29 Oct 2005, gocha50 wrote:

    > Poprawie sie...

    :)

    > Nie wiem co to jest to odswiezenie...

    Na przeglšdrce masz przycisk "odœwież" (albo "reload" jak jakaœ
    angielska). Czasami dobrze wciskać z SHIFTem (tak jak wielkie
    litery z klawiatury).

    > wchodze na te strone jesli szukam porady,
    > a nie dla przeszkadzania Wam ...

    Ech... no po prostu użyłaœ nie tego narzędzia.
    Coœ jak wbijanie gwoŸdzi suwmiarkš albo mikroskopem
    - nie żeby się nie dało ;), tylko wyniki takie sobie ;)
    Wlazłaœ na serwer który sprzęga grupy newsowe ze stronš
    www.
    Internet to *nie tylko* www (o używaniu maila słyszałaœ ?)
    i jest tam takie "coœ" pt. newsy właœnie. To tu :) !
    Najlepiej toto obsługiwać specjalizowanym czytnikiem LUB
    programem pocztowym który ma zintegrowany czytnik news,
    będzie mniej niespodzianek :]
    Stronš www (od biedy :]|) też można, byleby nie wciskać
    piętnaœcie razy "wyœlij" !
    wKF: newsserwer (jego programista ?) też dał plamę nie
    odrzucajšc 6 postów o identycznej treœci.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)