    From: hikikomorisan <h...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki,pl.pregierz
    Subject: Re: obietnica to... obietnica
    Date: Wed, 25 Sep 2013 20:53:34 +0200

    On 25.09.2013 19:39, Mario wrote:

    > Ale przecież ty nie miałeś tych obligacji tylko jakiś odpis na twoim
    > koncie ubezpieczeniowym. To była jedynie obietnica, że w przyszłości
    > będą ci wypłacać z tego konta emeryturę. A ile ci będą wypłacać to nie
    > zależy od tego, jak to się będzie waloryzować czy ustawowo czy stopą
    > oprocentowania obligacji. Zresztą i tak cały zysk był zjadany przez
    > koszta zarządzania funduszem.
    > To ile będziesz dostawał emerytury będzie zależało wyłącznie od tego ilu
    > będzie chętnych orać na to żeby ich krwawica szła na luksusy dla
    > staruchów - darmozjadów :)

    No wlasnie, sa tylko obietnice, nie ma w ZUS/OFE realnego mojego
    funduszu, kapitalu, tam jest tylko dziura, w ktora wrzucam co miesiac
    kawal gotowki, bo tak... musze, bo niestety nie moge obiecac, ze wrzuce,
    musze wrzucic...

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx