  • Data: 2013-09-25 19:39:05
    Temat: Re: obietnica to... obietnica
    Od: Mario <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-09-25 19:17, hikikomorisan pisze:
    > ja wiem, ze zanim bede mogl cos dostac to nic nie bedzie, jednak wkurwia
    > mnie to, ze tak ohydnie klamia i manipuluja...
    >

    > "Aktualna wartość samych tylko obligacji na koncie przeciętnego
    > Kowalskiego w OFE wynosi więc obecnie ok. 23,2 tys. zł. Obligacje o
    > takiej wartości zostaną w przyszłym roku przeniesione na konto
    > Kowalskiego w ZUS. Następnie obligacje te zostaną umorzone i przestaną
    > istnieć. Co Kowalski dostanie w zamian?
    >
    > Zgodnie z zapowiedziami rządu, Kowalski otrzyma w zamian "obietnicę
    > wypłaty emerytury z ZUS". Zgodnie ze słowami premiera nie ma bowiem
> [...]

    Ale przecież ty nie miałeś tych obligacji tylko jakiś odpis na twoim
    koncie ubezpieczeniowym. To była jedynie obietnica, że w przyszłości
    będą ci wypłacać z tego konta emeryturę. A ile ci będą wypłacać to nie
    zależy od tego, jak to się będzie waloryzować czy ustawowo czy stopą
    oprocentowania obligacji. Zresztą i tak cały zysk był zjadany przez
    koszta zarządzania funduszem.
    To ile będziesz dostawał emerytury będzie zależało wyłącznie od tego ilu
    będzie chętnych orać na to żeby ich krwawica szła na luksusy dla
    staruchów - darmozjadów :)

    --
    pozdrawiam
    MD