eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiobiekt leasingu znajduje się w innej firmie - kłopoty? › Re: obiekt leasingu znajduje się w innej firmie - kłopoty?
  • Data: 2006-03-12 16:47:20
    Temat: Re: obiekt leasingu znajduje się w innej firmie - kłopoty?
    Od: "tomek pe" <v...@d...remove.pl> szukaj wiadomości tego autora

    .>

    > Przecież piszesz że jest najęty (czy dzierżawiony).
    > W tym by nie było nic dziwnego - jakby nie to że dzierżawcą
    > jest właściciel! Do tego "powiązany".

    > Nic nie pisałeś o "usłudze".
    > Pisałeś o najmie czy jakoś tak!

    no dobra to mówmy konkretnie, bo widzę, że mieszam pojęcia albo niejasno
    tłumaczę.

    Urządzenie - ploter tnący
    Faktury otrzymuję ja o treści - "cięcie ploterem" wystawione przez firmę
    ojca ponieważ to on ma ten ploter wzięty w leasing (właścicielem jest
    oczywiście jakaś tam firma leasingująca - nie ja ani tata).
    Ploter znajduje się w moim biurze - i tu jest pytanie czy to nie przeszkadza
    US, że jest on u mnie a nie u taty?

    Czy może rozwiązaniem byłoby wystawianie faktur o różnej wysokości w różnych
    miesiącach tak aby to nie śmierdziało przerzucaniem faktur na mnie. Np
    styczeń 540 zł luty 1550 zł zamiast styczeń i luty po 1000 ? A może właśnie
    jakieś wynajmowanie od ojca? Tylko czy on może mi wynająć urządzenie, które
    sam ma w leasing czyli de facto nei jest jego właścicielem ? Cholera nie
    wiem już , głupi jestem i może sam tworzę problemy tam, gdzie ich nie ma...
    Po prostu nie chciałbym aby za 2 lata US zakwestionował mi faktury na
    kilkanaście tysięcy.

    pozdrawiam,
    Tomek