  • Data: 2006-03-13 23:02:27
    Temat: Re: obiekt leasingu znajduje się w innej firmie - kłopoty?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 12 Mar 2006, tomek pe wrote:

    > Urządzenie - ploter tnący
    > Faktury otrzymuję ja o treści - "cięcie ploterem" wystawione przez firmę
    > ojca ponieważ to on ma ten ploter wzięty w leasing (właścicielem jest
    > oczywiście jakaś tam firma leasingująca - nie ja ani tata).

    A, to zmienia postać rzeczy. Czytało się tak, jakby leasingował
    od ciebie :)

    > Ploter znajduje się w moim biurze - i tu jest pytanie czy to nie przeszkadza
    > US, że jest on u mnie a nie u taty?

    Nie wiem, ale ja bym się bronił w razie czego i to ostro.
    W tekstach dopuszczających czepianie się (np. wywalenie wyposażenia
    z kosztów) jest "bez uzasadnienia znajdują się poza siedzibą
    przedsiębiorstwa".
    Bez uzasadnienia... !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd