eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiobiekt leasingu znajduje się w innej firmie - kłopoty? › Re: obiekt leasingu znajduje się w innej firmie - kłopoty?
  • Data: 2006-03-11 10:11:18
    Temat: Re: obiekt leasingu znajduje się w innej firmie - kłopoty?
    Od: "tomek pe" <v...@d...remove.pl> szukaj wiadomości tego autora

    .>
    > Pytanie jest trudne.
    > Jak US znajdzie najmniejszy powód do uznania iż ma miejsce "układanie
    > się" w celu obniżenia lub uniknięcia podatku (powiedzmy jak jedna strona
    > jest opodatkowana ryczałtem a druga KPiR albo co najmniej jedna jest
    > opodatkowana wg skali i koszt powoduje obniżenie podatku albo ktoś
    > chce dokonać darowizny pod pozorem sprzedaży) to ma prawo zastosować
    > przepis o "podmiotach powiązanych", ustalić wartość transakcji
    > i przywalić "wyceną".
    > Ponieważ decyzja US nie jest dowodem księgowym, to po jednej stronie
> [...]

    dzięki :)
    A jeśli chodzi o miejsce zamontowania przedmiotu? Tak jak napisałem -
    znajduje się w miejsuc, gdzie JA wykonuję działalność (ten sam budynek i
    adres co firma - leasingobiorca. ale inne pomieszczenie). Czy jeśli kwoty
    jakie ja płacę za usługę wykonywaną tym urządzeniem byłyby jak najbardziej
    rynkowe - czy US może się przyczepić, że przedmiot jest nie do końca w tym
    miejscu gdzie powinien? Powtarzam, że jest to spowodowane względami
    tchnicznymi, ale jednak...

    --

    pozdrawiam,
    Tomek