  • Data: 2010-02-09 10:30:26
    Temat: Re: nowy platnik
    Od: "fart" <aser3-mój adres-@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dane w obu programach byly identyczne.
    > Problem ma duzo wiecej ludzi.

    ZYZy kurde .. miałem ten problem do czasu, kiedy nie sprawdziłem danych w
    Nazwach, nazwach skróconych i innych danych identyfikacyjnych
    Uwierz mi, że u niektórych płatników miałem ten komunikat i przestałem go
    mieć, jak wpisałem TE SAME DANE ... u niektórych mam ten komunikat, bo nie
    chce mi sie sprawdzać, czy przypadkiem nazwa, lub inne identyfikatory nie
    różnią się spacją, przestawieniem imienia z nazwiskiem czy diabli wiedzą,
    jaką zmianą, ale zmianą.

    W sumie to nie ma znaczenia, i tak Płucznik jest najgorszym programem, jaki
    ludzkość stworzyła w ciągu 2164 lat.

    pozdrawiam
    fart